З ким і з чим порівнюємо? З ринком, компаніями, бізнес-особистостями і не тільки. Підприємці за своєю природою люблять конкурувати, тому для них цей процес має особливе значення. Тотальна влада соціальних мереж так чи інакше впливає на свідомість людини, незалежно від посади і соціального статусу. Все частіше ми потрапляємо в пастку красивої картинки та забуваємо, що на своїх особистих сторінках та в спільнотах люди дозволяють нам бачити лише те, що вони хочуть, аби ми бачили чи знали. Також слід брати до уваги шлях, який доводиться їм пройти, і про ціну, яку інколи вони змушені заплатити. Це стосується і порівняння своєї компанії з конкурентами — імідж у цифрових каналах та справжні результати часто не корелюються.
Отже, зіставлення себе з віртуальними образами інших спотворює нашу самооцінку та створює зайвий стрес.