Назад
Назад
Новий офлайн: які заходи «наживо» будуть популярні в новому бізнес-сезоні
Бізнес
03 листопада

Як змінився запит відвідувачів і як трансформуватимуться івенти.

Карантинні обмеження змінили наші уявлення про зустрічі та заходи. Ми вже звикли спілкуватись онлайн і навчилися тримати дистанцію, а маска вже є звичною частиною життя.

Проте зі зниженням показників захворюваності ми почали виходити в люди і навіть дозволяти собі мандрувати. Наприклад, змінилися наші побажання щодо різноманітних заходів. Чого саме прагнуть відвідувачі і як змінилися заходи, яких змін очікувати в найближчому майбутньому в цій сфері, розповіла Mind СЕО WHITE Dental Group Олена Полікарчик.

З поверненням до заходів «наживо» цього літа мені на хвилину здалося, що 2020 рік був лише паузою, і все стало як «до ковіду». Це, з одного боку, давало відчуття стабільності, але більше розчаровувало – як так? Ми прожили стільки часу в онлайні, отримали стільки переваг, зрозуміли беззмістовність участі у заходах де «треба бути», а тепер все забулося?». Але я помилялась. Коли заборони на зустрічі були зняті, перші івенти проходили на підйомі та ейфорії від такої можливості. Декілька наступних місяців підтвердили те, що івентинг змінюється, навіть якщо ці зміни ще ледь помітні.

Як змінився контент?

Перша з них стосується якості контенту, тобто якості запрошених лекторів та тематики – вони стають більш сфокусованими та прикладними.

Рекламні лекції або лекції про те, як стати успішним та багатим, більше не збирають великі аудиторії. Якщо й витрачати свій час на захід і ризикувати своїм здоров’ям (ризик захворіти залишається вищим при великому скупченні), то лише тоді, коли додана вартість, тобто отримані знання, цього варті.

Організатори, витрати яких на проведення заходів зросли у зв’язку з дотриманням заходів безпеки, теж стали більш обережними в плануванні, і замість п'яти заходів, найімовірніше, проведуть один, але гарантовано успішний.

Як трансформувалися навчальні програми?

Executive навчання в невеликих групах залишило формати онлайн як альтернативу до наявних face to face, пропонуючи тепер два варіанти участі на вибір. Нові можливості вибирати між більш доступним заходом онлайн та дорожчим face to face суттєво розширили доступ до знань, а сам формат онлайн більше не вважається чимось «другосортним».

INSEAD, Stanford та інші топові бізнес-школи тепер пропонують свої коротко- та довгострокові програми в онлайн-форматі за ціною на 20–40% нижчою за аналогічні «наживо». Так, це, безумовно, знижка за відсутність нетворкінгу та атмосфери крутого університету, але знання залишаються топовими.

Перевага онлайну в тому, що ми можемо запрошувати лекторів зі всього світу, за значно меншою ціною (скільки коштує лише переліт з Австралії!), нам непотрібно з усіма узгоджувати єдину дату (що практично неможливо), а, окрім того, слухачі матимуть можливість засвоювати інформацію поступово, що підвищує користь участі в такому заході.

Як змінився формат заходів?

Однією з помітних змін став запит на клубні зустрічі замість лекційно-доповідних форматів. Тобто івенти, де спікери дискутують та висловлюють різні позиції на задану тему з можливістю вільного залучення аудиторії в такі обговорення. Вважаю це наслідком «ковідної ери», яка актуалізувала нашу потребу у розмові та співрозмовнику, зворотньому зв'язку. До того ж онлайн зробив нас вільнішими – коментувати, ставити запитання, висловлювати свою позицію. У Львові після мовчання протягом року прогримів традиційний Leopolis Jazz Fest, який зібрав 200 музикантів із 18 країн світу та кілька десятків тисяч гостей. Попри унікальну програму, цей захід найбільше запам’ятався мені подіями, що відбувались поза основною програмою – клубними зустрічами Forbes, Aspen та інших спільнот через відчуття співучасті.

Якими будуть івенти найближчим часом?

Загалом спостерігається запит на інтерактивність, динамічність. Цінність часу – здобуток онлайну, а це означає, що і програми потрібно скорочувати, і виступи викристалізовувати до основних думок (Ted’x style).

Актуальне питання будь-якого організатора – як перемогти телефони? Проживши рік з можливістю перемотати нецікаву інформацію чи, слухаючи лекцію, відповідати в месенджерах, швидко втрачаєш увагу і на заходах наживо. Можна злитися, не без цього, але цікавіше спробувати залучити телефони в гру – через інтерактивні опитування з виводом на екран результатів, розіграші тощо.

Саме це допомогло нам зробити успішним стоматологічне шоу «Зіркова команда» у партнерстві із найбільшим у світі та в Україні community імплантологів.

Постійне скасування та перенесення заходів зробило планування участі в них більш гнучким. З боку організаторів це створює додаткові проблеми, бо люди тепер реєструються на захід буквально в останні два-три дні, і спланувати свої витрати стає все складнішим, не кажучи вже про рівень стресу. З боку учасника все виглядає привабливіше – можливість легко та у будь-який час зареєструватися. Гнучкість загалом – це хороша передумова для участі в нових, нестандартних та неочікуваних для себе заходах. Я думаю тут можна провести паралелі з подорожами, адже більшість туристичних компаній говорять про те, що люди стали «легкі на підйом».

Як виглядає новий офлайн?

Сам по собі проситься висновок, що заходи face to face переходять у нову категорію – luxury. Ми маємо отримати дуже круті аргументи, чому потрібно їхати кудись далеко, витрачати час на інших людей та на запитання, які не стосуються безпосередньо роботи або сім’ї. Якщо звести до конкретних лаконічних ознак нового офлайну, він може виглядати так:

1. Проривні теми – банальність вбиває та веде до збитковості.

2. Лектори зі знаннями, а не з ім’ям.

3. Динаміка та інтерактив: короткі виступи, часта зміна спікерів, опитування.

4. Клубні/дискусійні формати.

5. Перевага камерних заходів над масштабними.

6. Можливість гібридної участі.

7. Онлайн більше не «другий сорт».

8. Легкість у реєстрації та відміни участі.

Не знаю як вам, а мені ці зміни до вподоби.

Джерело Mind.ua


Згорнути
Розгорнути

Схожі публікації

123
Ой, згадав!