Сам по собі проситься висновок, що заходи face to face переходять у нову категорію – luxury. Ми маємо отримати дуже круті аргументи, чому потрібно їхати кудись далеко, витрачати час на інших людей та на запитання, які не стосуються безпосередньо роботи або сім’ї. Якщо звести до конкретних лаконічних ознак нового офлайну, він може виглядати так:
1. Проривні теми – банальність вбиває та веде до збитковості.
2. Лектори зі знаннями, а не з ім’ям.
3. Динаміка та інтерактив: короткі виступи, часта зміна спікерів, опитування.
4. Клубні/дискусійні формати.
5. Перевага камерних заходів над масштабними.
6. Можливість гібридної участі.
7. Онлайн більше не «другий сорт».
8. Легкість у реєстрації та відміни участі.
Не знаю як вам, а мені ці зміни до вподоби.